
Tots hem vist el logo d’UNICEF escrit a les samarretes del barça, però sabem que és realment aquesta marca?
Aquest matí la coordinadora d’UNICEF, Joana Pérez, i la responsable de Màrqueting i captació de fons d’aquesta mateixa marca, Guiomar Todó, han exposat en que consisteix UNICEF i els seus valors. L’acte ha estat moderat per una antiga alumna de la casa, Miriam Nadal, que actualment treballa al departament de comunicació del FCBarcelona.
UNICEF és l’ agència de nacions unides per la infància, creada el 1946 amb l’objectiu de vetllar pels drets dels infants arreu del món. La seva forma d’actuació està dividida en 5 prioritats, situen com a més important la supervivència i desenvolupament de la primera infància. Una gran majoria d’infants moren abans d’arribar als 5 anys d’edat i UNICEF vol evitar-ho amb la seva actuació.
La conferència s’ha centrat sobretot en les aliances que manté la marca amb altres empreses, com per exemple amb el barça, i en com les capten. Les convidades han remarcat la importància que té vincular la marca a una imatge ja que permet arribar al públic d’una manera molt més potent a un sector molt difícil de captar.
El que han deixat clar és que aquest organisme d’àmbit privat ha aconseguit convertir-se en la imatge d’innovació, esforç i compromís. Una marca consagrada a més de 200 països del món a la qual s’han unit personatges de l’altura de Shakira, Orlando Bloom o Messi.
Alejandra Pont
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada